Siirry sisältöön

Vaihdot ja palautukset

Palautusoikeus

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Pyrimme toimittamaan kaikki tuotteet aina tiptop-kunnossa, mutta mikäli jostain syystä saat virheellisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin korjaamme tilanteen.

Mikäli tulit toisiin aatoksiin ja haluat palauttaa tuotteen, on sinulla 14 päivää aikaa tehdä palautus tuotteen vastaanottamisesta. ALE-tuotteilla ja kirjoilla Ei ole palautusoikeutta. Ilmoita meille palautuksesta sähköpostitse, niin saat paluuviestissä ohjeet palautukseen. Muistathan pitää tuotteet alkuperäisessä kunnossa, pakkauksineen ja hintalappuineen. Maksu tuotteesta palautetaan sille maksutavalle mitä käytit tilausta tehdessäsi.

Palautuksen hinta on 7,30 € ja se pidätetään palautettavasta summasta. Muistathan myös ettei noutamaton tilaus ole palautus. Mikäli tilaus palautuu meille noutamattomana, peruutamme tilauksen pidätämme palautettavasta summasta 20 € lähetys- ja käsittelykuluja.

Tuotteen vaihto, mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote (ilmoita palautuksesta ulla.lindfors@pussukka.fi) ja tee uusi tilaus verkkokaupassa. 

Kysymyksiä ja vastauksia palautuksiin liittyen

Voinko palauttaa ALE-tuotteen tai kirjan?
Alennustuotteilla ja kirjoilla ei ole palautusoikeutta.

Maksaako tuotteen palauttaminen?

Mikäli et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin ja haluat tehdä palautuksen, perimme tuosta palautuksesta pienen summan, 6,50€.

Miten palautus hoidetaan?
Lähetä meille sähköpostia: ulla.lindfors@pussukka.fi ja saat ohjeet palautukseen paluuviestissä. Meillä palautukset hoitaa POSTI.

Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitys maksetaan sille maksutavalle jota käytit tilausta tehdessäsi. Maksu palautetaan 14 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Mitä teen jos palautus katoaa matkalla?
Kun teet asiakaspalautuksen, muista aina ottaa talteen tuo Postin Helposti-koodi, kuitti palautuksesta. Näillä pääsemme etsimään kadonnutta pakettia ja kuljetusliike ottaa vastuun katoamisesta. Muistathan, että ilman kuittia/koodia kadonnut lähetys on asiakkaan vastuulla.