TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 7.2.2019 alkaen 

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Katariina Home Oy/ Lahja ja sisustus Pussukka y-tunnus 2701377-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.pussukka.fi -ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jättäessään tilauksen asiakas hyväksyy kiistattomasti toimitusehdot.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet laskun loppusumman.Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

ALV
Arvonlisävero 24% sisältyy kaikkiin hintoihimme.

Toimitusajat
Katariina Home Oy/ Lahja ja sisustus Pussukkan on varasto Hyvinkäällä. Toimitusaika on 3-5 arkipäivää jonka sisällä tilaus jätetään kuljetusliikkeen jakeluun.

Katariina Home Oy/ Lahja ja sisustus Pussukka ei vastaa mahdollisista kuljettajan tai toimittajien aiheuttamista viivästyksistä.

Toimitustavat
Toimitustapana on Postin palvelut ja Matkahuolto. Nouto Hyvinkään/Klaukkalan liikkeestä on myös mahdollinen toimitustapa.


Toimituskulut tavoittain

Yli 70 € tilauksesta ilmainen lähetys

Nouto Hyvinkään myymälästä, ilmainen
Nouto Klaukkalan myymälästä, ilmainen

Matkahuolto 0,2 – 2 kg        5,90 €

Postipaketti 0,2 – 2 kg         5,90 €

Matkahuolto 2-10 kg            7,40 €

Postipaketti 2-10 kg             7,40 €

Bussipaketti                         9,70 €
(isot matot, rullan pituus max 3m)


Palautusoikeus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa ETUKÄTEEN.

Eikö tuote vastannut odotuksiasi? Otathan aina ensin yhteyttä sähköpostilla pussukka.hyvinkaa (ät) gmail.com, jos haluat palauttaa tuotteen. Käytämme 14 vuorokauden avointa osto- ja vaihto-oikeutta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että jos kadut tekemääsi tilausta, voit lähettää sen meille takaisin saadaksesi rahat takaisin. Palautusoikeus edellyttää, että tuote on ehjä, alkuperäisessä pakkauksessa hintalappuineen ja edelleen myyntikuntoinen. Rahat palautetaan käyttämääsi maksutapaan 14 vuorokauden kuluessa. Palautus-oikeus EI koske ALE-tuotteita.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille. Lähetä tuote samassa paketissa tai ota siitä ainakin alkuperäinen lähetyslomake. Joissain tapauksissa palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi kestää jopa 15 päivää.


MAKSAAKO TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN?

Tuotteen palauttaminen maksaa 10 euroa.


MITEN HOIDAN PALAUTUKSEN?

Posti – Postin palautukset toimivat Helposti-koodilla.

Matkahuolto – Matkahuollon lähetyksissä on käytössä aktivointikoodi (vrt Postin Helposti-koodi)

Otettuasi yhteyden Asiakaspalvelumme palautukseen liittyen opastamme mistä saat koodin ja mitenkä sitä käytetään.


OLEN PALAUTTANUT TUOTTEEN, MILLOIN SAAN HYVITYKSEN?

Hyvitys maksetaan käyttämääsi maksutapaan, viimeistään 14 vrk kuluessa palautuksen saapumisesta.

Noutamaton paketti
Noutamaton tilaus ei ole palautus. Noutamattomasta tilauksesta perimme 20 € käsittelymaksun.

Mikäli olet eri mieltä palautusehtojen tulkinnasta tilauksesi kohdalla, pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyrimme aina ratkaisemaan riitatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Mikäli yhteisymmärrykseen ei päästä, on sinulla mahdollisuus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Henkilötiedot
Henkilötietolain 8 §:n mukaisesti henkilötietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietolain 4 luvun mukaisesti henkilötietoja voidaan lisäksi käyttää markkinoinnin kohdistamista varten sekä mahdollisesti palveluja ja tuotteita koskevan informaation lähettämiseen.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tilattu tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi.

Ilmoituksen voit tehdä:
-soittamalla asiakaspalveluumme
-lähettää sähköpostia osoitteeseen: pussukka.hyvinkaa@gmail.com
-poikkeamalla Hyvinkään kivijalkamyymälässämme


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos kirje tai paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Katariina Home Oy/ Lahja ja sisustus Pussukka käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Katariina Home Oy/ Lahja ja sisustus Pussukka  sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.